کاغذ کاربن چیست ؟
آگوست 29, 2018
چاپ فاکتور فوری
سپتامبر 2, 2018
نمایش همه

صدور فاکتور رسمی و صورت حساب های نقدی برای نگهداری سوابق حسابداری دقیق و ثبت مالیات در پایان سال حیاتی هستند. هر چند فاکتورها و رسید ها نشان دهنده مبادله پول است، زمان مبادله و اطلاعات موجود در اسناد متفاوت است. چاپ فاکتور رسمی، مانند صورتحساب، رسید بر روی یک فرم شرکت با مجوز مدیر. فاکتور رسمی و رسید های لازم برای هر کسب و کار برای فروش کالاها یا خدمات برای سود است.

صدور فاکتور رسمی، سندی است که توسط یک ارائه دهنده محصول یا سرویس به خریدار ارسال شده است. صدور فاکتور رسمی یک تعهد از سوی خریدار برای پرداخت هزینه ایجاد می کند، ایجاد یک حساب قابل پذیرش. به عبارت دیگر، صدور فاکتور رسمی یک تاییدیه کتبی از توافق بین خریدار و فروشنده کالا یا خدمات است. صدور فاکتور رسمی بخش مهمی از حسابداری کسب و کار شما و سیستم حسابداری هستند زیرا آنها معاملات را ضبط می کنند.

  • اطلاعات

اطلاعات مربوط به صورت حساب های نقدی، معمولا بسیار دقیق تر از مقادیر رسیدگی است. فاکتورها معمولا نام فروشنده، شرح مفصلی از کالاها یا خدمات، تاریخ، مبلغ در صورتحساب، شماره شناسایی مالیات فروشنده و احتمالا امضای یک مدیر حساب تایید هزینه می باشد. صدور فاکتور رسمی معمولا فهرستی کوتاه از کالا، تاریخ، مبلغ پرداخت شده و نام فروشنده است.

  • سوابق مالیاتی

خدمات درآمد داخلی در مورد اثبات قابل قبول هزینه ها و درآمد حاصل از عملیات تجاری خاص است. IRS به طور کلی رسیدگی های رسمی را به عنوان مدرک کافی مبنی بر هزینه ای انجام می دهد. با این حال، صورت حساب های نقدی ممکن است با حسابرسان IRS، اگر یک اثبات وجود داشته باشد، مانند یک امضا از یک مدیر، که صورتحساب پرداخت می شود، مواجه می شود. از آنجا که فاکتورها یک درخواست برای پرداخت است، نه اثبات پرداخت، یک شرکت باید اقدامات اضافی را انجام دهد تا نشان دهد که صورتحساب در واقع پرداخت شده است.

  • روش حسابداری

شرکت ها از دو روش مختلف حسابداری استفاده می کنند: حسابداری مبتنی بر نقدی و حسابداری مبتنی بر تعهد. هر دو شرکت مبتنی بر نقدی و مبتنی بر تعهد می توانند درآمد رسمی را طی دوره عملیات دریافت کنند. با این حال، فقط کسب و کار مبتنی بر تعهد می تواند فاکتورهای نقدی را دریافت کند. کسب و کار مبتنی بر تعهد حساب حساب قابل پرداخت دارند و توانایی ضبط معاملات صورتحساب نقدی را در بخش حسابداری قابل پرداخت از فهرست اصلی خود دارند. چون کسب و کار با حسابداری مبتنی بر نقدی حساب حساب قابل پرداخت ندارند، آنها نمی توانند صورت حساب های نقدی را قبول کنند

یک شرکت حساب های فاکتور فروش و صدور فاکتور رسمی را در بخش های مختلف اسناد کلی ثبت می کند وقتی که آنها را دریافت می کند. از آنجایی که صورتحساب های نقدی وعده پرداخت در بعضی نقاط در آینده است، این شرکت آنها را در حساب های قابل پرداخت و یا بخش های قرض الحسنه دفتر مرکزی ثبت می کند. این شرکت فورا درآمد صدور فاکتور رسمی را در حساب هزینه مناسب ضبط می کند، زیرا درآمد فقط زمانی رخ می دهد که پول واقعی در حال مبادله باشد. به عنوان مثال، اگر یک شرکت 100،000 دلار پول نقد برای یک قطعه زمین و دریافت رسید، آن را فورا هزینه 100،000 دلار از دارایی را از بین می برد.

  • بخش های معمول صدور فاکتور رسمی عبارتند از:

  1. تاریخ صدور فاکتور رسمی : اگر شرایط (محدودیت زمانی برای پرداخت) دارید. تاریخ را وارد کنید تا بدانید چه زمانی باید پرداخت شود.
  2. نام و آدرس مشتری و تامین کننده : اگر فاکتور فروش را در نرم افزار حسابداری ایجاد می کنید، ممکن است فقط به آدرس ایمیل مشتری نیاز داشته باشید، اما در صورتی که نیاز به ارسال یک نامه واقعی یا سند دارید، هنوز هم ایده خوبی برای جمع آوری و آدرس فیزیکی است.
  3. تماس با نام افراد در دو شرکت (یا کسب و کار و فرد) : این یک رویه روابط مشتری خوب است تا اطمینان حاصل کنید که نام خود را درست تلفظ کنید.
  4. شرح اقلام خریداری شده یا محصولات یا خدمات ، از جمله قیمت ها و مقادیر: اغلب شما توضیحات موردی استاندارد و تعداد موجودی را خواهید داشت. اما زمانی که فاکتور فروش را ایجاد می کنید، به همان اندازه دقیق باشید.
  5. شرایط پرداخت فاکتور :  به عنوان مثال، ارائه دهنده ممکن است “30 روز خالص” را مشخص کند، بدین معنی است که کل مبلغ در مدت 30 روز مورد نیاز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *