اطلاعات جامع درباره چاپ لترپرس
دسامبر 18, 2017
چاپ فاکتور
جولای 30, 2018
نمایش همه
  • چاپ فاکتور رسمی

چاپ فاکتور رسمی باید مورد تایید دارایی باشد. کسب و کار در مورد فروش کالاها و خدمات در سود است. هنگامی که شما کالا یا خدمات را عرضه می کنید، خریدار باید پرداخت کند. برای نشان دادن پرداخت باید، فروشنده چاپ فاکتور رسمی را صادر کند – یک فرم از یک لایحه – مقدار کالا یا خدمات عرضه شده در یک قیمت از پیش تعیین شده. به تدریج بسیاری از بنگاهها در حال حاضر خود را فاکتور رسمی خود را با استفاده از رایانه شخصی به جای خرید آنها طراحی می کنند زیرا هیچ فرمت استاندارد معتبر برای سند وجود ندارد.

  • اقلام مورد نیاز شما

کامپیوتر- چاپگر – اینترنت

به مایکروسافت اکسل بروید و یک صفحه گسترده خالی را باز کنید و یک فرم برای چاپ فاکتور رسمی تنظیم کنید. صفحه گسترده با زمینه هایی که شما می توانید شماره چاپ فاکتور رسمی، تاریخ، مقدار کالا و اطلاعات قیمت گذاری را وارد کنید طراحی شده است. نام شرکت و اطلاعات تماس خود را در بالای صفحه گسترده قرار دهید. لوگو لازم نیست، اما اگر می خواهید آن را اضافه کنید، می توانید به راحتی آن را کپی و جای گذاری کنید.

یک قالب رایگان را از طریق اینترنت برای چاپ فاکتور رسمی دانلود کنید. وب سایت هایی وجود دارند که قالب ها را برای هزینه های ارزان قیمت میفروشند. اما شما می توانید با دانلود یک فایل رایگان از وب سایت های مختلف از جمله Microsoft.com، Aynax.com، Freetemplates.org و Quickbooks.intuit.com، برای چاپ فاکتور رسمی صرفه جویی کنید.

  • سفارشی کردن قالب ها با جایگزینی اطلاعات نمونه با شرکت شما

این شامل نام و اطلاعات تماس سازمان شما و نام شخص یا کسب و کار است که پرداخت می شود. اگر تصمیم به اضافه کردن یک آرم و اطلاعات مربوط به آن دارید، مجبور نیستید همان اطلاعات را در چاپ فاکتور رسمی تکرار کنید.

  • شماره سفارش خرید و شماره چاپ فاکتور رسمی را نشان می دهد.

شماره سفارش خرید به شناسایی کالاهای مورد نظر برای خریدار کمک می کند. با این حال، مهمتر از این، شماره چاپ فاکتور رسمی است که بسیاری از شرکت ها در فرآیندهای حسابداری خود به عنوان یک ویژگی کنترل استفاده می کنند. مهم است که شماره یکسان را ندهید یک بار یک فاکتور صادر شده است، زیرا خریدار می تواند پرداخت را حتی زمانی که ارقام و سایر مشخصات فاکتور متفاوت است، رد کنند.

  • اگر یک گزینه برای شما مناسب باشد، از یک سند مایکروسافت ورد استفاده کنید.

سند Word برای استفاده آسان است. یک صفحه خالی را باز کنید و نام شرکت و اطلاعات تماس را بنویسید. شما می توانید لوگوی خود را از وب سایت خود کپی کنید، اگر شما آن را داشته باشید، و آن را بر روی یک سند Word قرار دهید تا آن را رسمی نگاه کنید. جدول محصولات یا خدمات ارائه شده و قیمت گذاری. فضا را برای امضای مجوز با حساب قابل پرداخت فراهم کنید.

  • فاکتور فروش در مقابل دریافت رسمی

بسیاری از صاحبان کسب و کار هنوز هم با تفاوت بین صورتحساب و رسمی (OR) اختلاف نظر دارند. دلیل اصلی این است که اطلاعات (اشتباه) فقط از یک شخص به دیگری منتقل می شود. همچنین تعداد زیادی از افرادی که اطلاعات اشتباهی را می گذرانند، وجود دارد. علاوه بر این، فیلیپینی ها اغلب به اهمیت بسیار زیادی برای اصطلاحات بسیار اهمیت نمی دهند. با اداره درآمد داخلی (BIR) اجرای حکم جدید در رسید، این نشان می دهد که آنها با جمع آوری و مالیات آنها سخت گیر هستند. بنابراین، تفاوت بین یک صورتحساب و یک فاکتور رسمی چیست؟ فاکتورها، به طور خاص، Sales Invoices، برای فروش کالاها استفاده می شوند در حالی که OR برای فروش خدمات استفاده می شود. به نظر می رسد به اندازه کافی آسان، درست است؟

قبل از ورود کامل سوئیت، من در یک شرکت ساختمانی مشغول به کار بودم. مفهوم من برای یک فاکتور فروش در آن زمان بود که آن را به عنوان بیانیه ای استفاده می شود. تمرین معمول این بود که چاپ فاکتور رسمی را به مشتری ارسال کند تا به آنها بگوید که باید پرداخت کنند. سپس، پس از پرداخت، این زمانی است که ما آنها را OR می دهیم. این، از نظر فنی، اشتباه است

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *