فاکتور خام
جولای 31, 2018
کاغذ چاپ و انواع آن
جولای 31, 2018
نمایش همه

فاکتور چیست؟

قبل تفسیر چاپ فاکتور آنلاین بهتر است که تعریفی از فاکتور داشته باشیم. فاکتور در اصل سند یا برگه صورتحسابی ست که فروشنده پس از دریافت وجه برای مشتری صادر می کند. فاکتور یکی از اسنادی است که برای فروشندگان و خریداران بسیار حائر اهمیت است. در فاکتور مواردی از قبیل نوع کالا تعداد کالا قیمت کالا و نحوه تسفیه حساب و کلیه موارد مندرج در برگه که برای فروشنده و مشتری مهم است درج می شود.

اهمیت چاپ فاکتور آنلاین

امروزه اینترنت توانسته نفوذ بیشتری در کسب و کارهای مختلف داشته باشد. از این رو تصور دنیای بدون اینترنت دشوار خواهد بود. طبیعی ست که با پیشرفت اینترنت و تکنولوژی خدمات ارائه شده توسط شرکت ها به صورت اینترنتی شدن پیش رفته است. خدماتی که به شکل سنتی ارائه می شدند امروزه با نفوذ هر بیشتر اینترنت این خدمات به شکل گسترده ای در اختیار عموم قرار گرفته و دسترسی را برای همگان آسان تر کرده است. صدور یا چاپ فاکتور آنلاین یکی از همین خدماتی است که به کمک دنیای اینترنت توانسته تحولی عظیم در زمینه حسابداری و محاسبات ایجاد کند. صدور فاکتور آنلاین نه تنها باگ های روش های سنتی را در امر صدور فاکتور برطرف کرده بلکه دسترسی را برای همگان راحت تر کرده است.

فاکتور تنها برگه یا رسیدی نیست که قیمت کلی در آن نوشته شود بلکه سند و برگه ای است که تمامی فعالیت های فروش و روند اطمینان شما به مشتری را نشان می دهد. قطعا هرچه این اطمینان و رضایتمندی از نحوه کار شکا بیشتر باشد قطعا اعتبار شما نیز بیشتر می شود. بدین ترتیب نام تجاری شما استوار تر خواهد ماند و محبوبیت بیشتری پیدا خواهید کرد. پس بنابراین به همان میزان که فاکتور آنلاین روند پیگیری مطالبات شما را آسان تر و سریع تر می کند بلکه به اعتبار شما نیز می افزاید.

ویژگی های فاکتور آنلاین

فاکتور آنلاین چه اطلاعاتی را باید داشته باشد؟ فاکتور آنلاین چگونه می تواند در اعتبار برند شما موثر باشد؟ برای رسیدن به پاسخ این سوالات با ما همراه باشید.

اطلاعات تماس در فاکتور به صورت دقیق باشد. ممکن است مشتری پس از خرید محصول و در نهایت دریافت فاکتور بنا به هر دلیلی با شما تماس بگیرد. ممکن است سوالی در خصوص شرایط فاکتور یا نحوه پرداخت داشته باشد. به همین دلیل لازم است که اطلاعاتی که در خصوص شرکت خودمان ثبت کردیم کاملا دقیق بوده تا مشتری به راحتی بتواند در هر زمان با ما در تماس باشد. از جمله اطلاعاتی که می بایست در فاکتور قید شود عبارتند از نشانی ایمیل، کد پستی شماره های تماس.

کد کلا و خدمات و سفارش کاملا ثبت شود. شما می بایست به وسیله کد خدمات و کد سفارش توصیف دقیق در مورد نوع خدمات و محصولات خود ارائه دهید تا مشتری را کمتر دچار سردرگمی کنید. دسته بندی کردن خدمات در قالب کد نه تنها نظم بیشتری را در ارائه خدمات ایجاد می کند بلکه دسترسی مشتری را به اطلاعات مندرج در فاکتور راحت تر خواهد کرد.

فاکتورها به صورت حرفه ای پیگیری شوند. برای مشتری نحوه پیگیری فاکتورها بسیار مهم است. پنل ها و داشبورد فاکتور آنلاین پیگیری های آتی را برای مشتری ساده تر کرده و علاوه بر این نظارت شما را بر مطالب انجام شده بیش تر می کند.

اضافه کردن یادداشت ها اثر بخشی بیشتری خواهد داشت. اضافه کردن یادداشت ها در فاکتور به جای استفاده از ابیات خشک از عبارات ساده و گویا استفاده کنید. برای مثال اضافه کردن ذکر امتیاز برای خوش حسابی مشتریان می تواند مشتریان را برای خریدهای بعدی مشتاق تر کرده و نام برند شما برجسته تر شود.

اضافه کردن توضیحات دقیق محصول در فاکتور رضایتمندی مشتری را جلب می نماید . حتما در برخی از فاکتورهایی که ارئه می شوند با قیمتی به اسم شرح فاکتور برخورد کرده اید. در این قسمت شما می توانید شرح و توضیح دقیقی از محصول و نحوه فروش داشته باشید. توضیحات مبهم در فاکتور آنلاین می تواند مشتری را از شما دور کند. به عبارت دیگر بهتر است از همان ورش و شیوه در بخش درج کد محصول استفاده کنیم تا مشتری درک درستی از ماهیت خرید خود داشته باشد. پس بنابراین بهتر است این موارد را در چاپ فاکتور آنلاین لحاظ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *